Ουγγαρία: Παραδίδει τη βουλευτική έδρα του ο Όρμπαν - «Τώρα δεν με χρειάζεται το κοινοβούλιο»

1 month ago 5

«Αυτή την ώρα, δεν με χρειάζεται το κοινοβούλιο, αλλά η αναδιοργάνωση του εθνικού στρατοπέδου» δήλωσε σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του στον λογαριασμό του στο facebook.

Ολόκληρη η ανάρτηση Όρμπαν:

«Καθώς η έδρα που κέρδισα ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου για την πλατφόρμα Fidesz-KDNP είναι στην πραγματικότητα μια κοινοβουλευτική έδρα για το Fidesz, αποφάσισα να την παραδώσω.

Αυτή την ώρα, δεν με χρειάζεται το κοινοβούλιο, αλλά η αναδιοργάνωση του εθνικού στρατοπέδου».

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2026. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-